U okviru kampanje tri organizacije su na društvenim mrežama prvo sa građanima podelile kratak video „Nikome se ne ponovilo“. Horkestar je rearanžirao i otpevao pesmu „Nikome se ne ponovilo“, antiratni apel Kemala Montena. Na čelu našeg kreativnog tima su autorka društveno angažovanih kampanja Nadežda Milenković i reditelj Nikola Ljuca.
U godinama koje dolaze, naša kampanja neće prestati. U mesecima koji su pred nama raspisaćemo konkurs za kratke video radove na temu Srebrenice, sa akcentom na mlađe autore. Najbolji radovi biće nagrađeni. Onoga momenta kada se svet vrati u normalu, organizovaćemo i festival dokumentarnog filma, kao još jedan deo opomenika koji ćemo uporno i bez odustajanja graditi.
Kampanju je podržalo Ministarstvo spoljnih poslova Savezne Republike Nemačke. Nemačka podržava napore u regionu Zapadnog Balkana za uspostavljanje participativne kulture sećanja, regionalne saradnje i pomirenja.