fbpx
Zatvoren poziv

Inicijativa traži eksperta_kinju za razvoj komunikacione strategije

Tražimo eksperta_kinju koji bi kreirao_la našu komunikacionu strategiju za period 2025-2027, i radio_la na razvoju šest manjih kampanja. Poziv je otvoren do 5. decembra, a trajanje angažmana je od decembra 2024. do januara/februara 2025. godine.

Inicijativa mladih za ljudska prava (YIHR) je regionalna mreža nevladinih organizacija koja ima programe u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i na Kosovu. Od svog nastanka, 2003. godine, Inicijativa mladih za ljudska prava se bori za iste vrednosti: istinu, pravdu, odgovornost, jednakost, slobodu, demokratiju i mir. Borimo se za mir u regionu, ne samo za odsustvo rata, već za mir kao trajni proces koji podrazumeva suočavanje sa prošlošću, a koji rezultira kontinuiranom saradnjom zemalja i ljudi u regionu. Sedišta Inicijative mladih za ljudska prava nalaze se u Beogradu, Zagrebu, Podgorici, Sarajevu i Prištini.

Inicijativa mladih za ljudska prava u Srbiji raspisuje tender za angažman eksperta_kinje za razvoj komunikacione strategije za period 2025-2027, kao i za razvoj šest manjih kampanja (više informacija u nastavku poziva).

Zadaci:

  1. Sprovesti analizu postojećih kanala komunikacije i načina komuniciranja akcija, inicijativa,
    kampanja i uopšte uzev poruka na Inicijativinim digitalnim platformama kao i veb-sajtu
    (Instagram, TikTok, Facebook, X, LinkedIn).
  2. Razviti sveobuhvatnu komunikacionu strategiju (na srpskom i engleskom jeziku) za period
    2025-2027, koja je u skladu sa misijom i vizijom Inicijative mladih za ljudska prava, koja treba da
    uključuje PR aktivnosti, krizni PR i aktivnosti na svim Inicijativinim digitalnim platformama.
  3. Kreirati ključne poruke na osnovu misije i vizije, kao i specifične poruke namenjene različitim grupama stejkholdera: opštoj javnosti u Srbiji; omladini (15-30 godina); političkim
    strankama; predstavnicima vlasti; drugim organizacijama civilnog društva; međunarodnoj
    javnosti.
  4. Definisati specifične taktike i kanale za prenošenje poruka.
  5. Kreirati šest manjih kampanja za društvene mreže koje treba da sadrže predlog konkretnih
    postova na društvenim mrežama, uključujući vizualna rešenja, kao i poruke koje treba da
    komuniciramo, koliko često, kome i na koji način.
  6. Definisati ključne indikatore performansi za merenje uspeha strategije.

Potrebne kvalifikacije:

  • Iskustvo u razvoju komunikacionih strategija i pojedinačnih kampanja za organizacije civilnog
    društva koje su posebno fokusirane na mlade.
  • Iskustvo rada sa različitim publikama i prilagođavanja poruka mlađim generacijama.
  • Senzitivnisanost za teme tranzicione pravde, suočavanja sa prošlošću, regionalne saradnje i
    pomirenja.
  • Izražene analitičke veštine za procenu efikasnosti trenutnih komunikacionih kanala i taktika.
  • Sposobnost prikupljanja i analize relevantnih podataka uz detaljno razumevanje konteksta, u cilju pružanja jasno definisanih preporuka i strateških smernica.
  • Iskustvo rada na različitim platformama (Instagram, Facebook, X, TikTok, LinkedIn).
  • Odlične veštine pisane i usmene komunikacije.
  • Odlično poznavanje srpskog i engleskog jezika.

Za učešće u tenderu, potrebno je priložiti:

  1. CV i ukoliko je moguće portfolio sa primerima realizovanih sličnih aktivnosti koje dokazuju relevantno iskustvo i kvalifikacije;
  2. Bruto iznos budžeta uz precizno obrazlaganje cene po zadacima (deliverables);
  3. Popunjena tehnička dokumentacija – formulari o bankarskoj finansijskoj identifikaciji i identifikaciji pravnog/fizičkog lica;

Prijavu i prilog za poziciju možete poslati na [email protected]

Rok za dostavljanje ponuda je 5. decembar 2024.

Za više informacija pisati na: [email protected]