Tražimo eksperta_kinju koji bi kreirao_la našu komunikacionu strategiju za period 2025-2027, i radio_la na razvoju šest manjih kampanja. Poziv je otvoren do 5. decembra, a trajanje angažmana je od decembra 2024. do januara/februara 2025. godine.
Inicijativa mladih za ljudska prava (YIHR) je regionalna mreža nevladinih organizacija koja ima programe u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i na Kosovu. Od svog nastanka, 2003. godine, Inicijativa mladih za ljudska prava se bori za iste vrednosti: istinu, pravdu, odgovornost, jednakost, slobodu, demokratiju i mir. Borimo se za mir u regionu, ne samo za odsustvo rata, već za mir kao trajni proces koji podrazumeva suočavanje sa prošlošću, a koji rezultira kontinuiranom saradnjom zemalja i ljudi u regionu. Sedišta Inicijative mladih za ljudska prava nalaze se u Beogradu, Zagrebu, Podgorici, Sarajevu i Prištini.
Inicijativa mladih za ljudska prava u Srbiji raspisuje tender za angažman eksperta_kinje za razvoj komunikacione strategije za period 2025-2027, kao i za razvoj šest manjih kampanja (više informacija u nastavku poziva).
Zadaci:
- Sprovesti analizu postojećih kanala komunikacije i načina komuniciranja akcija, inicijativa,
kampanja i uopšte uzev poruka na Inicijativinim digitalnim platformama kao i veb-sajtu
(Instagram, TikTok, Facebook, X, LinkedIn). - Razviti sveobuhvatnu komunikacionu strategiju (na srpskom i engleskom jeziku) za period
2025-2027, koja je u skladu sa misijom i vizijom Inicijative mladih za ljudska prava, koja treba da
uključuje PR aktivnosti, krizni PR i aktivnosti na svim Inicijativinim digitalnim platformama. - Kreirati ključne poruke na osnovu misije i vizije, kao i specifične poruke namenjene različitim grupama stejkholdera: opštoj javnosti u Srbiji; omladini (15-30 godina); političkim
strankama; predstavnicima vlasti; drugim organizacijama civilnog društva; međunarodnoj
javnosti. - Definisati specifične taktike i kanale za prenošenje poruka.
- Kreirati šest manjih kampanja za društvene mreže koje treba da sadrže predlog konkretnih
postova na društvenim mrežama, uključujući vizualna rešenja, kao i poruke koje treba da
komuniciramo, koliko često, kome i na koji način. - Definisati ključne indikatore performansi za merenje uspeha strategije.
Potrebne kvalifikacije:
- Iskustvo u razvoju komunikacionih strategija i pojedinačnih kampanja za organizacije civilnog
društva koje su posebno fokusirane na mlade. - Iskustvo rada sa različitim publikama i prilagođavanja poruka mlađim generacijama.
- Senzitivnisanost za teme tranzicione pravde, suočavanja sa prošlošću, regionalne saradnje i
pomirenja. - Izražene analitičke veštine za procenu efikasnosti trenutnih komunikacionih kanala i taktika.
- Sposobnost prikupljanja i analize relevantnih podataka uz detaljno razumevanje konteksta, u cilju pružanja jasno definisanih preporuka i strateških smernica.
- Iskustvo rada na različitim platformama (Instagram, Facebook, X, TikTok, LinkedIn).
- Odlične veštine pisane i usmene komunikacije.
- Odlično poznavanje srpskog i engleskog jezika.
Za učešće u tenderu, potrebno je priložiti:
- CV i ukoliko je moguće portfolio sa primerima realizovanih sličnih aktivnosti koje dokazuju relevantno iskustvo i kvalifikacije;
- Bruto iznos budžeta uz precizno obrazlaganje cene po zadacima (deliverables);
- Popunjena tehnička dokumentacija – formulari o bankarskoj finansijskoj identifikaciji i identifikaciji pravnog/fizičkog lica;
Prijavu i prilog za poziciju možete poslati na [email protected]
Rok za dostavljanje ponuda je 5. decembar 2024.
Za više informacija pisati na: [email protected]